t38, Zin in een contact met t38? 44 jarige gay uit Groningen zoekt man
t38 - Man (44 jaar)
Zoekt: Man
Provincie: Groningen

Zin in een contact met t38? Stuur deze 44 jarige gay snel een gratis berichtje!

Lengte: 175-180
Figuur: Normaal
Oogkleur: bruin
Haarkleur: bruin
Opleiding: MBO
Piercing: Nee
Tattoo: Nee
Rookt: Nee
Cupsize: M
Huidskleur: blank
Schaamstreek: Ongeschoren

Over Mij: Hey wat tof dat je op mijn profiel kijkt, ik ben een echte slet en vind het heerlijk om geil gebruikt te worden door 1 of meerdere mannen. Ben net gescheiden dus mag wel weer vind ik. Ik ga liggen op bed zoals jij dat geil vind, en doe met mijn kontje maar wat je wilt, en als je nog vrienden heb die ook willen neuken, neem ze mee. Ik kan het hebben. Ik woon in Groningen.

Stuur t38 een geil berichtje

Ook deze Gays uit Groningen zijn actief op zoek mannen voor een geil contact en sex!

Sergeo (65)
Gaycontact met Sergeo, meld je gratis aan!
Op zoek naar: Man
Groningen

Over mij: Het klinkt misschien vreemd maar als man heb ik een grote passie voor lingerie. Ik heb slipjes en boxers in alle kleuren. Wie heeft er zin om mijn lingerie te ontdekken of mee nieuwe te halen en wie weet wel eens seks in het pashokje te hebben want geef toe dat het best wel heel spannend zou zijn!

Stuur Sergeo een gratis berichtje!
KareltjeS (35)
Gaycontact met KareltjeS, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Mijzelf hier neerzetten, ik weet het zelf niet zo goed, vrienden vinden mij een goedzak met een groot hart( af en toe te groot), maar he, komop daar kan ik ook niks aan doen.

Stuur KareltjeS een gratis berichtje!
shy (25)
Gaycontact met shy, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Jooooh:) leuke single boy uit Groningen, tikkeltje verlegen maar daar kom ik vast wel overheen. Wat ik zoek zijn leuke mannen voor spannende contacten, ik kan niet ontvangen maar verplaatsen in de buurt is geen probleem. Reageer maar en we zien wel.

Stuur shy een gratis berichtje!
Markmooiboy (29)
Gaycontact met Markmooiboy, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Ik woon samen maar ik vind de afwisseling tussen een kutje en een lekkere pik toch wel heel erg aangenaam. Hier moet je dus geen problemen mee hebben. Uiteraard alles veilig hoor. Je pik mag lekker groot zijn dat vind ik alleen maar lekker.

Stuur Markmooiboy een gratis berichtje!
Souffan (47)
Gaycontact met Souffan, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Zin in dit? Dat kan toch niet anders? Lekker een beetje sabbelen aan die paal. Wat wil jij nou nog meer. In mijn cultuur is homo zijn een taboe. Ik maak mij er niet druk om. Durf jij het aan?

Stuur Souffan een gratis berichtje!
bigdanny (50)
Gaycontact met bigdanny, meld je gratis aan!
Groningen

Over mij: Lekkere man met open relatie, komt zwaar te kort. Ik zoek iemand die ook op zoek is naar hele geile seks en alleen maar wil genieten. Het liefst een beetje uit de buurt , zodat we snel samen kunnen zijn.

Stuur bigdanny een gratis berichtje!